Nejdůležitější je, že v prostoru družstev probíhají opravy loňských povodňových škod. Vypadá to, že práce jdou pomaleji, než dle původního odhadu. Může se tedy stát, že sjízdnost dvou hlavních cest bude jiná, než v mapě, či že někde narazíte na překážky. V takovém případě změny vyznačíme změny do závodních map červenou fixou. Určitě bychom to ještě oznámili před nedělním závodem v centru. Srážky s technikou se bát nemusíte, jsme s šéfem firmy realizující opravy v kontaktu a víme tedy, že v neděli by se na cestách pracovat nemělo. A co dalšího se v lese děje?
Napsat by se toho dalo hodně, ale už to nestíhám, tak jen v rychlosti:
- Středeční přeháňka trochu rozbahnila některá místa v lese, v neděli to tam vypadalo líp. Ale bahenní lázně, které zažily Dáša a Simča při projíždění tratí, to rozhodně nejsou.
- Jak se daří middlové kontrole č. 60? Při testování tratě M50 minulé úterý Dušan hlásil, že u cesty je nějaká nová oplocenka. Ve čtvrtek při projíždění všech kontrol jsem zjistil, že oplocenku teprve stavějí. Kdyžtak se jen nakreslí na vzorovou mapu, říkal jsem si. O víkendu byl Sádlo štítkovat kontroly a už byly zapíchané kůly vedle cesty – ale na druhé straně, cesta tedy bude v oplocence. Kontrolu přesunul a udělal dobře. Včera už tam stála oplocenka i s pletivem.
- V prostoru sprintu se jela Jurečkovská šlapka. Změnila sjízdnost asi jen jedné cestě. Jinou cestu na její trase (ale asi ne v souvislosti se závodem) projel traktor a zase ji rozšířil poté, co jsem jí musel v létě zúžit – je to jedna z těch na videu s ukázkami, jak se to v lese mění.
- O jiném traktoru na místě plánované kontroly a dalších zajímavostech už psát nestíhám…