logo

15. Mistrovství světa ve SMIKu

(OB S MIgrujícími Kontrolami)




POKYNY

logo

Centrum:Praha – Zbraslav, areál restaurace U Chladů (na spodním okraji Břežanského údolí, v blízkosti nádraží ČD Praha Zbraslav – umístění na mapě Prahy)
Prostor na převlékání bude na zahrádce u restaurace, v restauraci bude k dispozici WC a po závodě možnost občerstvení, oběda apod. (avšak převlékání uvnitř nebude umožněno).
Možné
dopravní
spojení:
autobusem č. 165 do zastávky Nádraží Zbraslav nebo vlakem ČD (Posázavský expres) do zastávky Praha-Zbraslav. Jak na autobus, tak na vlak se dá nastoupit na různých místech, vhodné spojení si tedy nejlépe každý najde např. na www.dpp.cz. Při plánování cesty na závod si dejte pozor na uzavírku Vyšehradského tunelu, která cestu z některých směrů může prodloužit.
Odjezdy zpět: zajímavé spoje odjíždějí 12:50 (bus 165 směr Modřany, Háje) a 12:51 (vlak směr Braník, Vršovice)
Parkování: v blízkosti shromaždiště, bude koordinováno pořadateli – dbejte prosím pokynů pořadatelů, prostor je omezený, tak ať se tam všichni vejdeme
Prezentace:v místě shromaždiště – na zahráce restaurace U Chladů, 9:15 – 10:15
dohlášky na místě budou přijímány za dvojnásobné startovné (80 Kč) a jen do té doby, než dojdou volné mapy
Terén: kopcovitý, ve většině prostoru dobře průběžný, s hustou sítí komunikací
Mapa: Nad tunelem, 1 : 10 000, E=5m, formát A4, stav říjen 2008
Několik poznámek k mapě:
  • mapa je vytištěna nízkonákladově (na laserové tiskárně), bude vodovzdorně upravena
  • jde o zrevidovanou část mapy Valy z roku 2003, z níž byla odvozena i mapa pro SMIK v roce 2006 Nad tunelem (obě vydané Ekonomem Praha), autoři původní mapy jsou Z.Sokolář, M.Sajal, L.Matušín, M.Komárek, revidoval M.Sajal
  • předchozí mapy prostoru budou vyvěšeny na shromaždišti
Zakázané prostory:
  • jsou vyznačeny na mapě výraznými svislými šrafy dle mapového klíče, ať už černými nebo červenými – jde o prostor letiště na Točné, různá staveniště, zoraná pole, atd.
  • za vstup do zakázaného prostoru bude závodník penalizován 40 trestnými body, v případě letiště upozorňujeme navíc také na možný zásah ostrahy letiště, zásah správce či zásah letadlem, v případě Komořanského tunelu na možný zásah pracovníků stavební firmy, kteří pracují i svátcích
Start:
  • hromadný v 10:45, mapy se vydávají už v 10:40
  • 1500 m (převýšení 160 m) – kopec je v některých místech opravdu prudký, dejte si dostatečnou časovou rezervu
  • cesta na start bude značena, barvou fáborků se nechte překvapit. Cesta na start povede přes cíl, jenom asi tou dobou ještě nebude postavený...
  • při cestě na start (i z cíle) se přechází frekventovaná silnice, při přecházení buďte opatrní
Cíl:
  • vzdálenost 700 m
  • po doběhnutí do cíle prosíme o dodržení doběhového pořadí a trpělivost při odbavení
Ražení:
  • mechanické – kleštěmi do papírových průkazů
  • při ražení dbejte na to, že každé políčko legitimace je vyhrazeno pro jednu kontrolu a to v pořadí podle kódu kontroly – tedy kontrola 31 patří do políčka č.1, kontrola 32 do políčka č.2 atd. V případě ražení do jiných políček vám body za danou kontrolu nemusí být uznány (viz pravidla).
  • použité průkazy nemají R políčka – místo nich můžete použít políčka č. 22, 23, 24
WC: v omezené kapacitě na shromaždišti; cestou na start WC není, prosíme neznečišťujte les
Občerstvení: v restauraci U Chladů – již před závodem budou nabízeny nápoje, po závodě pak i jídlo za příznivé ceny. Nabídka: guláš s pečivem, bramborová polévka, papriková klobása na lávovém grilu, topinka (2 ks) s pikantní masovou směsí a sýrem, šopský salát, zeleninový salát s kuřecím masem
Kategorie: muži, ženy
Vyhlášení výsledků: Bezprostředně po skončení závodu a spočítání výsledků (odhadem ve 12:35-12:40). Vyhlášení závodníci na 1.-6. místě v každé kategorii obdrží věcné ceny, které věnovaly společnosti ET NETERA, SPORT ARSENAL a H.S.H. Sport. Cen máme letos hodně – trička, vesty, brašny na kolo, orienťácké dresy, ponožky – a nebude to rozhodně tak, že by si každý vybral jen jednu věc, takže se na vyhlášení určitě vyplatí počkat – nevyzvednuté ceny propadají...
Funkcionáři: ředitel závodu – Jan Šafka
stavitel trati a hlavní rozhodčí – Martin Sajal
Předpis: Soutěží se podle platných pravidel SMIKu
Další informace:
  • Různě bodově ohodnocené kontroly jsou odlišeny podle § 4 bodu 4.1 pravidel SMIKu – tedy barevně: červené (fialové) – 1 bod, modré – 2 body, zelené – 3 body.
  • Nenechte se zmást tím, že kontroly jsou v lese do času 70, časový limit je 60 minut (viz pravidla – závod na klasické trati).
  • Závodníkům, kteří mají ambice na dobrý výsledek, doporučujeme spočítat si získané body (včetně případných trestných) a zapsat jejich počet na výsledkovou tabuli umístěnou na shromaždišti – pomůže to, abychom při počítání předběžných výsledků na nikoho nezapomněli. Pište tam počty bodů po odečtení případných trestných!
  • Význam speciálních piktogramů v pokynech - černý křížek: 41B - cosi dřevěného, nelze specifikovat podrobněji, protože je to zbořené; 36A - cosi zeleného a železného
SPORT ARSENAL ET NETERA
H.S.H.Sport - Orienteering shop